به همسرم ...
من ِ او
سرگذشت کسی که هیچکس نبود

همسر عزیزم

چقدر حرف زدن باهات واسم عشقه

اینقدر از خودم بیخود میشم و از درد و غم این دنیا، انگار که یه فرشتمو هیشوقت آدم نبودم و گرفتار درد آدمیزاد بودن!

چرا اینقدر مطیعمی ؟؟؟!!

جیگرم آتیش میگیره

ولی به خدا دوستت دارم

دلم میخواد این دنیا هر چیز لذت بخشو خوشنود کننده ای که داره رو با تموم وجودم واست مهیا کنم و توام با تموم وجود لذتشو ببری

وای که نمیدونی اینکه لذت همه ی خوشیهام از لذت بردن تو نشأت ميگیره چه حس یکتا و محشریه

 

همسرم جونم

دنیای من

آرامش من

وقتی خودمو می بینم یاد تو می افتم

که چطوری صورتمو دستامو همه تنمو می کشی به جونت و دوسشون داری

اونوقت به صورتمو دستامو همه ی تنم ام حسودیم میشه

دلم میخواد از کالبدم بیام بیرون و با خود ِ خود ِ خودم در آغوش بگیرمت

 

الان سر ظهره و وقت ناهار

دلم هیچی نمیخواد

دوس دارم زودتر بیام پیشت

دور از نفسات عذاب میکشم

تو نون و آب منی

اووووووووومممممممم واسه ی این نون و آب همیشه گرسنه ام ... و هر نفس گرسنه تر !!

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:

نوشته شده در تاريخ شنبه 13 مهر 1392برچسب:, توسط من ساعت 11:53 |